Ford F150 Forum - Community of Ford Truck Fans - Search Results



Showing results 1 to 25 of 349
Search took 0.14 seconds.
Search: Posts Made By: z.l.davis
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 12-15-2017, 09:29 PM
Replies: 27
Views: 2,353
Posted By z.l.davis
Be happy to do Q/A after I burn up some miles. I...

Be happy to do Q/A after I burn up some miles. I don't fall into the brand loyalty thing so I can give unbiased opinions. For the cost diff, not sure...I received a pretty damn good deal so the...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 12-15-2017, 09:04 PM
Replies: 27
Views: 2,353
Posted By z.l.davis
Ha! Man I'll miss y'all too!! I deploy...

Ha! Man I'll miss y'all too!!

I deploy almost every other year and my wife hated driving an uncatted, lifted truck. With friends like you kind folks, who needs enemies. Although my buddies at work...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 12-13-2017, 12:37 AM
Replies: 27
Views: 2,353
Posted By z.l.davis
Farewell guys, it was a good ride!

Traded in my beloved 2011 eco for a 2018 Colorado diesel. Pep isn't there but can't beat the 26 mpg compared to the 16 mpg. Loved being a member and bought/sold a lot of stuff here so thanks guys!
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 12-29-2015, 06:29 PM
Replies: 98
Views: 11,194
Posted By z.l.davis
Count me in the square wells look better...

Count me in the square wells look better crowd...hate the Silverado looks love the Sierra looks.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 08-31-2015, 12:53 AM
Replies: 25
Views: 3,621
Posted By z.l.davis
I've had mine for 2 1/2 years....wowed me in the...

I've had mine for 2 1/2 years....wowed me in the mountains on a road trip but other than that I'm prob not a ford truck man.
Forum: 2009 - 2014 Part Sales 08-27-2015, 11:08 PM
Replies: 9
Want to Trade [Southeast]: Looking for: Stock Ecoboost Exhaust
Views: 1,135
Posted By z.l.davis
Dang it! A month ago I woulda given you one. Was...

Dang it! A month ago I woulda given you one. Was in Nola now in SoCal...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 08-25-2015, 10:07 AM
Replies: 21
Views: 5,143
Posted By z.l.davis
Mine was pretty much yours two years ago.. ...

Mine was pretty much yours two years ago..

https://cimg2.ibsrv.net/gimg/www.f150forum.com-vbulletin/2000x1504/80-image_8df8ee500d871570dc62e51e8646f17c224be28e.jpg

...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-31-2015, 03:45 AM
Replies: 15
Views: 2,054
Posted By z.l.davis
Nice rig. Imo a level and tires is seriously as...

Nice rig. Imo a level and tires is seriously as exciting as buying the truck. Makes it a whole different ride.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-29-2015, 07:42 PM
Replies: 6
Views: 820
Posted By z.l.davis
Agree with the plugs for idle issues.. Instead...

Agree with the plugs for idle issues..
Instead of paying $100 for the shift I got a tune and the shift problem went away but that coulda just been me.
Forum: 2015 - Present Ford F150 07-28-2015, 02:53 AM
Replies: 25
Views: 8,474
Posted By z.l.davis
Not a bad deal if you want that combo

Not a bad deal if you want that combo
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-27-2015, 02:46 PM
Replies: 11
Views: 949
Posted By z.l.davis
Diesel stay in the high 2.90s usually? I'm in...

Diesel stay in the high 2.90s usually? I'm in Camp P now so it's usually descent here.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-27-2015, 02:44 PM
Replies: 40
Views: 13,057
Posted By z.l.davis
I think those wheels on a blue truck look...

I think those wheels on a blue truck look incredible...hell they'd look good on any color really
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-27-2015, 01:36 PM
Replies: 69
Views: 10,817
Posted By z.l.davis
That thing looks sweet! But yeah at least a glow...

That thing looks sweet! But yeah at least a glow belt licens plate holder is necessary
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-27-2015, 01:29 PM
Replies: 11
Views: 949
Posted By z.l.davis
Cannot do a fiat. Must maintain a little of my...

Cannot do a fiat. Must maintain a little of my manhood. Was also shocked that Diesel was so much cheaper than gas here. Wondering if that's normal.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-27-2015, 03:27 AM
Replies: 11
Views: 949
Posted By z.l.davis
Yeah that came up around $27k w/ my options. Feel...

Yeah that came up around $27k w/ my options. Feel like they value different wherever you live though.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-26-2015, 05:32 PM
Replies: 11
Views: 949
Posted By z.l.davis
Dunno maybe jeep. Yeah I'm deff not the overprice...

Dunno maybe jeep. Yeah I'm deff not the overprice type. May even hold onto it for a bit, but wife is pushing me haha. I was thinking 25-26k because it's pretty nice and it'll have brand new tires,...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-26-2015, 04:34 PM
Replies: 11
Views: 949
Posted By z.l.davis
SoCal guys, help me price my truck.

Considering selling my truck after moving here from Louisiana..2011 xlt 4x4 tow package w/ecoboost. 60,000 mi
The goods:
Fx4 ptm rear and front bumper, ptm grille, lower grille, fx4 tails, retro...
Forum: 2015 - Present Ford F150 07-22-2015, 11:50 AM
Replies: 50
Views: 6,115
Posted By z.l.davis
I can say, personally, that an aluminum body will...

I can say, personally, that an aluminum body will not sway me to, or not to, buy my next brand of truck. For the common man I think it's about drive train, aesthetics, comfort.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-14-2015, 11:11 AM
Replies: 27
Views: 4,094
Posted By z.l.davis
Get some black appearance package wheels and that...

Get some black appearance package wheels and that puppy would be awesome!
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-14-2015, 11:08 AM
Replies: 108
Views: 41,028
Posted By z.l.davis
Add me to the list this happens to...should be...

Add me to the list this happens to...should be good to go now, though. 3rd brake light leak, broken gas door, speaker issue, steering control buttons not working. Should be about finished with the...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-12-2015, 11:35 PM
Replies: 6
Views: 988
Posted By z.l.davis
I had the "Oklahoma edition" same thing...towing...

I had the "Oklahoma edition" same thing...towing and chrome packages with special badges
Forum: 2015 - Present Ford F150 07-12-2015, 11:55 AM
Replies: 32
Views: 5,220
Posted By z.l.davis
I have to agree with you. I'm not brand loyal,...

I have to agree with you. I'm not brand loyal, but do own both an f150 and an edge at the moment. I'm usually pretty active on forums. I've never seen such severe and common mass issues of tech on...
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-10-2015, 11:25 AM
Replies: 2
Views: 584
Posted By z.l.davis
Mine has done that. No explanation for you though.

Mine has done that. No explanation for you though.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-09-2015, 01:04 AM
Replies: 12
Views: 1,097
Posted By z.l.davis
Thanks! Got a tow tune stored so hope it helps.

Thanks! Got a tow tune stored so hope it helps.
Forum: 2009 - 2014 Ford F150 07-08-2015, 08:11 PM
Replies: 12
Views: 1,097
Posted By z.l.davis
I'll let ya know how the trailer works out if i...

I'll let ya know how the trailer works out if i don't make her drive it instead.
Showing results 1 to 25 of 349

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 12:57 PM.


Copyright 2006 - 2017 F150Forum.com We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.