Ford F150 Forum - Community of Ford Truck Fans - Search Results



Showing results 1 to 25 of 108
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: orlando1219
Forum: General F150 Discussion 05-12-2014, 10:59 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Looks sick!!

Looks sick!!
Forum: General F150 Discussion 02-07-2014, 09:22 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yes I did run that and I just had to cut the...

Yes I did run that and I just had to cut the front platic valance on the bottom of the bumper
Forum: General F150 Discussion 01-26-2014, 09:19 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
The new one is so sick bro

The new one is so sick bro
Forum: General F150 Discussion 01-26-2014, 12:21 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
286951 Sick 65 chevy with some 22x12

286951

Sick 65 chevy with some 22x12
Forum: General F150 Discussion 01-05-2014, 06:19 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
281337 Some nice offset at my cousins shop!

281337

Some nice offset at my cousins shop!
Forum: General F150 Discussion 01-05-2014, 05:41 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
281330 Had to get a copy 👌 ..new truck is...

281330

Had to get a copy 👌 ..new truck is clean! Any plans for it or it's already how u want it?
Forum: General F150 Discussion 01-03-2014, 01:30 AM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Gonna go get it tomorrow to check it out 👍👌 ...

Gonna go get it tomorrow to check it out 👍👌
Congrats on the cover man!
Forum: General F150 Discussion 12-18-2013, 11:18 AM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
How much for the fuels?

How much for the fuels?
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 10:44 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
That's what's up!! And I seen it on a truck page...

That's what's up!! And I seen it on a truck page don't remember which one tho.
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 10:11 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yea I seen ur truck on Instagram looks good! What...

Yea I seen ur truck on Instagram looks good! What size wheels u got?
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:58 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yup exactly what I said!

Yup exactly what I said!
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:53 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Na don't get me wrong I'm not saying I'm right...

Na don't get me wrong I'm not saying I'm right that they aren't coming out, I was just saying cause I was told that but hell yea I was kinda bummed if they weren't gonna come out I want to throw some...
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:49 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
8lugcustoms: we have the same wheels lol

8lugcustoms: we have the same wheels lol
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:46 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
That's what I was told lol but I'm sure they will...

That's what I was told lol but I'm sure they will still come out just how intro and raceline do it with x15s
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:41 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yea I know but I heard dot or whatever it's...

Yea I know but I heard dot or whatever it's called didn't approve them. And when ur replying there should be a cross thing on too click it and should say attach photos
Forum: General F150 Discussion 12-17-2013, 09:34 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
I heard x16s didn't get approved after all?

I heard x16s didn't get approved after all?
Forum: General F150 Discussion 12-09-2013, 12:34 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Make it to TD?

Make it to TD?
Forum: General F150 Discussion 11-26-2013, 03:01 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
That's what's up it's my first time going heard...

That's what's up it's my first time going heard it's a pretty bad ass show!
Forum: General F150 Discussion 11-26-2013, 02:06 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Hell yeah that's what's up man. See u up there,...

Hell yeah that's what's up man. See u up there, is it ur first year going?
Forum: General F150 Discussion 11-26-2013, 09:57 AM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yessir I am are u?

Yessir I am are u?
Forum: General F150 Discussion 11-26-2013, 08:53 AM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
F1504L1F3 Yea u could say its a Texas tilt...

F1504L1F3 Yea u could say its a Texas tilt bunch of my buddy's have it like that. But I'm not leaving it with that much of lean the back is gonna go up a little just haven't had time to put it on....
Forum: General F150 Discussion 11-25-2013, 11:50 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
271929 271930

271929



271930
Forum: General F150 Discussion 11-25-2013, 11:09 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Of my truck leveled on 20x12s or on the x14s?

Of my truck leveled on 20x12s or on the x14s?
Forum: General F150 Discussion 11-25-2013, 10:47 PM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yea u will clear it with a little bit of trimmimg...

Yea u will clear it with a little bit of trimmimg on the back plastic part of the wheel well u will be good to go and I have 6 inch lift in the front and completely stock out back
Forum: General F150 Discussion 11-25-2013, 11:41 AM
Replies: 414
Views: 274,215
Posted By orlando1219
Yea there's not many choices in a 24. But toyos...

Yea there's not many choices in a 24. But toyos look nice my buddy has them on his dmax on some 24x14s
Showing results 1 to 25 of 108

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 08:55 AM.


Copyright 2006 - 2017 F150Forum.com