2012 platinum's build thread - Page 10 - Ford F150 Forum - Community of Ford Truck Fans



2012 platinum's build thread

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 04-29-2014, 11:17 PM   #91
Senior Member
Thread Starter
 
2012platinum's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: hattiesburg,mississippi
Posts: 3,136
Thanked 225 Times in 207 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by one2nine View Post

Coors it is haha
Beggers can't be choosers. Looks like we drinkin coors!
2012platinum is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2014, 11:28 PM   #92
Senior Member
 
bamaboy94's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Alabama
Posts: 1,700
Thanked 56 Times in 50 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by 2012platinum View Post
Hell yeah brother!! Bud light! Ha ha!
i could go for a couple of buds right now, been stuck inside workin on a final paper, and doin a whole lot of trollin on the forum. While i got yall tho i might as well throw this out there. A guy from northern floridas been workin to get a meet goin. We've got about nine so far i think. Its gonna be next month on the 24th if any of you boys wanna go. meetin at battleship park off the bayway in bama then headin to orange beach for some fishin and whatever the hell else we can find to do
bamaboy94 is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2014, 11:49 PM   #93
Senior Member
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 2,015
Thanked 199 Times in 162 Posts
Default

Y'all neeed to try the IPA Beer from Seattle. It's called Red Hook, it's amazing.
jedeckert1984 is offline   Reply With Quote
Old 04-29-2014, 11:58 PM   #94
Blackout
iTrader: (1)
 
one2nine's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Location: Altoona, Pa
Posts: 2,159
Thanked 185 Times in 164 Posts
Default

Rolling rock and yuengling are good beers as well. Pretty popular up here.
one2nine is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2014, 12:04 AM   #95
Senior Member
Thread Starter
 
2012platinum's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: hattiesburg,mississippi
Posts: 3,136
Thanked 225 Times in 207 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by bamaboy94 View Post

i could go for a couple of buds right now, been stuck inside workin on a final paper, and doin a whole lot of trollin on the forum. While i got yall tho i might as well throw this out there. A guy from northern floridas been workin to get a meet goin. We've got about nine so far i think. Its gonna be next month on the 24th if any of you boys wanna go. meetin at battleship park off the bayway in bama then headin to orange beach for some fishin and whatever the hell else we can find to do
I'd def be down for a meet. I'll be in Africa on the 24th though. Think I get home around the 12th of June
2012platinum is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2014, 12:51 AM   #96
Senior Member
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 2,015
Thanked 199 Times in 162 Posts
Default

Shock Top from what i've heard is pretty good as well.
jedeckert1984 is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2014, 01:34 AM   #97
Senior Member
 
bamaboy94's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Alabama
Posts: 1,700
Thanked 56 Times in 50 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by 2012platinum View Post
I'd def be down for a meet. I'll be in Africa on the 24th though. Think I get home around the 12th of June
well hell man, we could get another one goin when youre back in the states
bamaboy94 is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2014, 08:46 AM   #98
Senior Member
Thread Starter
 
2012platinum's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: hattiesburg,mississippi
Posts: 3,136
Thanked 225 Times in 207 Posts
Default

That'd be awesome.
2012platinum is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2014, 05:31 PM   #99
Senior Member
Thread Starter
 
2012platinum's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Location: hattiesburg,mississippi
Posts: 3,136
Thanked 225 Times in 207 Posts
Default

Wheels are in production and will be shipping Monday!
2012platinum is offline   Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to 2012platinum For This Useful Post:
DavidSchlot822 (05-01-2014), TheBlack2011FX4 (05-01-2014)
Old 05-01-2014, 06:11 PM   #100
Senior Member
 
bamaboy94's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Alabama
Posts: 1,700
Thanked 56 Times in 50 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by 2012platinum View Post
Wheels are in production and will be shipping Monday!
Hell yeah man, I'm lookin forward to seein what you got
bamaboy94 is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Texas: 2012 F150 FX4 Ecoboost - Loaded OptimiStick 2009 - 2014 Truck Sales 5 04-11-2016 03:43 PM
Svt lightning work replica Svtricky Members Builds 30 01-23-2016 09:20 PM
2003 F150 XLT SuperCrew 4x4 03screw4x4 Introductions 1 09-11-2015 11:29 AM
Added a 2015 Platinum to my stable ... Rob O Introductions 1 09-09-2015 03:32 PM
Project Reaper mufflerbearing 1997 - 2003 Ford F150 5 09-05-2015 05:13 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 06:30 PM.


Copyright 2006 - 2016 F150Forum.com