Go Back   Ford F150 Forum - Community of Ford Truck Fans > Community > Off-Topic
Sign in using an external account
Register Forgot Password?


Norman's Mudder's "I Can Count To Pertater" Thread...

Reply
 
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 05-12-2014, 08:26 PM   #180531
Senior Member
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 16,828
Mentioned: 70 Post(s)
Thanked 1,631 Times in 1,067 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by volsbear View Post
it's just a college gig bro. Roll with it.
It's only 4 months so I'm not going to quit. I just wish I had more to do. I'd much rather be busy.
HCFX2013 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:26 PM   #180532
Senior Member
 
volsbear's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: SW Suburbs of Chicago
Posts: 11,846
Mentioned: 21 Post(s)
Thanked 67 Times in 59 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by Becca View Post
Because I complimented his pecs? If you had nice pecs, I'd compliment you too lol
Becca compliments my nude selfies all the time. It ain't nuthin.
volsbear is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:27 PM   #180533
Kevin's Girl <3
 
93F-150's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: South Dakota
Posts: 38,648
Mentioned: 6 Post(s)
Thanked 32 Times in 32 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by volsbear View Post
Becca compliments my nude selfies all the time. It ain't nuthin.
TMI...
__________________
~*~Country Girl Forever~*~
93F-150 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:27 PM   #180534
Senior Member
 
volsbear's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: SW Suburbs of Chicago
Posts: 11,846
Mentioned: 21 Post(s)
Thanked 67 Times in 59 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by HardcoreFXFour View Post
It's only 4 months so I'm not going to quit. I just wish I had more to do. I'd much rather be busy.
Go and say that to your boss. He'll respect you for it. Better yet, take a walk around the dealership and get some ideas and go to him to suggest additional job duties.
volsbear is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:27 PM   #180535
Member
 
goneFXcrazy's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Upstate, SC
Posts: 8,069
Mentioned: 115 Post(s)
Thanked 506 Times in 437 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by HardcoreFXFour View Post
It's only 4 months so I'm not going to quit. I just wish I had more to do. I'd much rather be busy.
Help out the mechanics or the detailers.
__________________
2013 F-150 FX4 EcoScrew Ruby Red "The Red Bull" | Click here for Build Thread | Email me

goneFXcrazy is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:27 PM   #180536
Badge Bunny
5 Year Member
 
Becca's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: SoCal
Posts: 23,205
Mentioned: 35 Post(s)
Thanked 61 Times in 50 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by goneFXcrazy View Post

Men cannot resist the boobage.... I don't get gays just for that reason, I can't imagine not liking them. If I were a women, I would so be a lesbian.......
Yeah, if I didn't like the D so much, I'd be a lesbian too haha

Quote:
Originally Posted by volsbear View Post

Becca compliments my nude selfies all the time. It ain't nuthin.
Exactly.
__________________

RIP my silver monster truck ... Current vehicle: 2014 Charger R/T
Quote:
Originally Posted by wasinger3000 View Post
lol i feel like a pos when i go to a strip club.
Becca is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:28 PM   #180537
Member
 
goneFXcrazy's Avatar
 
Join Date: May 2013
Location: Upstate, SC
Posts: 8,069
Mentioned: 115 Post(s)
Thanked 506 Times in 437 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by Becca View Post
Yeah, if I didn't like the D so much, I'd be a lesbian too haha



Exactly.
Oh god
__________________
2013 F-150 FX4 EcoScrew Ruby Red "The Red Bull" | Click here for Build Thread | Email me

goneFXcrazy is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:29 PM   #180538
Eat. Sleep. Lift.
 
amick218's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Clearwater, FL
Posts: 8,159
Mentioned: 7 Post(s)
Thanked 26 Times in 24 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Wtf man. Not sure why I keep getting involved with women that are already with someone. ****in ***** mayne. Lol
__________________
The truth is that you may not have what it takes, you may not be committed enough, you may not have the discipline, you may not put in enough effort, you might not work hard enough, you do not believe in yourself, you're full of excuses, you get distracted too easy. To wrap it up in one statement: you really don't ing care enough.
amick218 is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:29 PM   #180539
Insolent Member
 
lariut's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Reeferside
Posts: 2,384
Mentioned: 27 Post(s)
Thanked 55 Times in 31 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by dcuthill View Post
You two need to get a room! Hahaha
U mad bro?
__________________
2013 blue jeans lariat/ecoboost/157/3.73
2005 pontiac gto twin turbo 600+ rwhp
lariut is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:30 PM   #180540
Insolent Member
 
lariut's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Reeferside
Posts: 2,384
Mentioned: 27 Post(s)
Thanked 55 Times in 31 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Default

Quote:
Originally Posted by Becca View Post

Yeah, if I didn't like lariut's D so much, I'd be a lesbian too haha

Exactly.
Fixed!
__________________
2013 blue jeans lariat/ecoboost/157/3.73
2005 pontiac gto twin turbo 600+ rwhp
lariut is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2014, 08:30 PM
 
 
 
Reply


Tags
4 dates/this is the one!, burns when i pee, custom poop pants, fml!, going nite-nite, hate my boss, heard thunder...peed self, i can't stop posting!, i just farted!, i need to fart!, i'm hungry, jacob edited this haha, look what i'm eating, need to get a life, newfie lives!, panties in a bunch, preferred shaver, puppy jumping, sister is mean to me, talk about the same crap, too short/tall/fat/skinny, tummy hurts...must poop, washing my truck again, wear my big boy pant's

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Join F150 Forum

 

The Mustang Source

All times are GMT -4. The time now is 02:09 AM.


Copyright 2006 - 20011 F150forum.com
This site is in no way affiliated with the Ford Motor Company.